Ga naar inhoud


plilips eruit met murdoc sinds heden middag????


Gast

Aanbevolen berichten


hallo <BR>ik heb de angel files ik probeer deze te programmeren maar ik krijg dit niet voor elkaar de eprom file<BR>niet met secanix niet met picbined hoe krijg ik deze op de kaart<BR>bedankt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk met picbined als canal digitaal 0019<BR>wel op de tweede plaats staat is dit niet zo dan werkt de file niet meer<BR>zet 0019 canal digitaal op tweede plaats met picbined dan werke alle november file's<BR>weer perfect dus eerst seca dan canal digitaal.. enz enz enz<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hendric.<BR>Ben wel wat laat met de reactie. Heb je aanwijzingen uitgevoerd en had weer beeld met duck. laugh.gif" border="0 <BR>Duurde echter maar een dag en hij lag er weer uit. laugh.gif" border="0 <P>@ Mimisiku.<BR>Welke hardware en software heb ik nodig om mijn MK0, MK1 en PPUA van mijn C+kaart uit te lezen. confused.gif" border="0 <P>thx Johan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer de snejk files eens, gaat hier goed.<BR>om je MK0, MK1 en PPUA uit te lezen, heb het programma mkf4 nodig, als programmer gebruik ik een phoenix, kan ook zover ik weet met een vp20.<P>mvg, sduck smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...