Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Ik heb hier een origineel kaartje die ik nog nooit in de decoder heb geplaatst, maar die ik eerst heb voorzien van de operationele keys en de datum vooruit gezet met mkfind.<BR>Als ik nu de kaart in mijn ontvanger duw zegt hij :<BR>'steek smardcard in ....' !! (en ja hoor, de chip zit naar boven gericht )<BR>Wat doe ik fout ?<BR>Of is die kaart nu al defect ??
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 C+ is bezig met attacks. Even de receiver UIT/AAN en kijken of de kaart 'aanspringt'<BR>Als het originele kaartje is behandeld met MKF of CardTuner dan kan een niet kloppende MK0/MK1 zorgen voor de melding "Insert SmartCard". Als de kaart is geregistreerd bij C+ dan kun je ze bellen. Is hij niet geregistreerd..Tsja.....Risico van het vak...
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Wel, het is dus een kaartje die bij de ontvanger zat.<BR>Heb het uit plastic gehaald en direct in de phoenix gepropt.<BR>de operationele keys aangemaakt met mkfind en in de philips geduwd.<BR>Moet er wel bijzegen dat ik ook eerst een Ppua en mk1 ingevuld heb maar die bleek nog maar recent uitgeschakeld te zijn...<BR>maarja, als die nu geldig is of niet; met juiste oc od oe moet het toch lukken. Maar neen, nergens beeld, overal steek smartralala<P>Of moet er nog iets aan gewijzigd worden?<BR>De kaart is dus nog niet geactiveerd geweest.<P>Dank voor jullie hulp bij voorbaat !
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Wel, het is dus een kaartje die bij de ontvanger zat.<BR>Heb het uit plastic gehaald en direct in de phoenix gepropt.<BR>de operationele keys aangemaakt met mkfind en in de philips geduwd.<BR>Moet er wel bijzegen dat ik ook eerst een Ppua en mk1 ingevuld heb maar die bleek nog maar recent uitgeschakeld te zijn...<BR>maarja, als die nu geldig is of niet; met juiste oc od oe moet het toch lukken. Maar neen, nergens beeld, overal steek smartralala<P>Of moet er nog iets aan gewijzigd worden?<BR>De kaart is dus nog niet geactiveerd geweest.<P>Dank voor jullie hulp bij voorbaat !
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 wederom, neem eens een WERKENDE seca key uit bv wallbanger en zet die erop<BR>wedden dat je probleempje is opgelost. Ik heb dit al 100x meegemaakt en <BR>elke keer is het gewoon de seca-01 die je loopt te fokken.<P>geloof mij nou maar<P>mvg
Aanbevolen berichten