Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Ik was tot zondag in het bezit van een prima GW AU kaartje.<BR>Maar helaas nu krijg ik steeds de melding insert card. Heb inmidels de files van Angel maar ik wil mijn AU kaartje weer in de lucht krijgen. Hebben jullie een sugestie.<BR>Werk met Philip DSX 6073, GW en Matera.<P>Alvast bedank voor de reacties.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 welke firmware versie van de philips ontvanger heb je ( zie het menu van de philips)?<BR>waarschijnlijk is deze opgewaardeerd
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 De filmware is versie 19 type 0 patch run 0.<BR>Volgens mij is dit de standaard instelling.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 probeer van devoy of bij duck of (ergens anders)enkele au files te downloaden en deze met de oktober keys uit te rusten. Het is gewoon een proberen, heb je files die werken, voer dan de ppua en mk01 in en verander de datum naar bv. 30-10-01, laat deze in je ontvanger zitten en laat deze een paar dagen zitten. (tussen tijd de datums controleren in het menu van de philips). <BR>Het blijft hobby, het is gewoon proberen.<P>mvg, S. Duck
Aanbevolen berichten