Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 waar kan je dat aan zien wat voor type kaart het is ??
Gast Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Wat zou kunnen helpen is een goede gestabiliseerde voeding gebruiken voor je phoenix. Bij mij werkte het eerst niet maar na andere voeding geen problemen meer. Wellicht trekt je originele kaart net iets meer stroom dan de goldwafer, wardoor een en ander het niet lekker meer doet.<P>Tis maar een tip en wellicht het proberen waard.<P>Succes
Gast Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Wat zou kunnen helpen is een goede gestabiliseerde voeding gebruiken voor je phoenix. Bij mij werkte het eerst niet maar na andere voeding geen problemen meer. Wellicht trekt je originele kaart net iets meer stroom dan de goldwafer, wardoor een en ander het niet lekker meer doet.<P>Tis maar een tip en wellicht het proberen waard.<P>Succes
Gast Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 heb ik ook al geprobeerd helaas het zelfde probleem. nou denk ik dat de card gewoonweg niet kan uitelezen.
goto Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 Achter op de kaart staan cijfers aan het eertste cijfer kun je zien welke kaart je hebt. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2001 Geplaatst: 26 oktober 2001 Je phoenix gewoon inruilen voor een MasterA/II programmer... fantastische progger... zit goed in elkaar en ook geen gekloot met nieuwe gestabiliseerde voeding etc.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2001 Geplaatst: 26 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Imagica:<BR><STRONG>Je phoenix gewoon inruilen voor een MasterA/II programmer... fantastische progger... zit goed in elkaar en ook geen gekloot met nieuwe gestabiliseerde voeding etc.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Heb je aandelen ofzo?<BR>Ahum, die progger van jou moet je toch ook in "phoenix-mode" zetten...
Aanbevolen berichten