Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Domme vraag misschien!<P>Is er een mogelijkheid om je ontvanger ook als programmer te gebruiken? Canal- doet dat ook perslot van rekening. Hoe dan ze immers de update.<P>Zijn dit dan specifieke modellen?<BR>Zelf heb ik Philips DST5816.<P>Vroegt het me alleen maar af.<P>Groeten,<P>Tobo01
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Het zou in principe moeten kunnen, maar je zult dan zulke ingewikkelde software voor je receiver moeten schrijven en die er ook nog eens IN moeten proppen dat de praktische haalbaarheid nul is. <P>Maar probeer MKFind eens. Deze geeft dezelfde 'nanocommando's' aan je (originele) kaartje als je receiver. Alleen zijn de commando's wat meer afgestemd op de behoeften van de hobbyist en wat minder op die van de Tele-boer
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Volgens mij kan dit wel. In engeland kun je met je afstandsbediening keys programmeren.<BR>(zgn remote keys)<BR>Dit is voor terrestrial uitzendingen van ON-Digital. Maar m.i. zijn er geen sattelietontvangers waarbij dit ook kan.
Aanbevolen berichten