Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Ik ben in het bezit van 2 org. c+ cards heb op de ene een abo. en de andere heb ik zelf geprogt.<BR>nu doet het volgende zich voor, de org. met abo. doet de PH 5816 vastlopen, terwijl de gecloonde card geen problemen geeft. de kaarten hebben allebij de zelfde mk1 en ppua.<BR>Wie kan mij vertellen hoe dit kan. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

dan heb je waarschijnlijk met het uitlezen van je ppua en mk01 een wijziging ingevoerd, waarschijnlijk enkele codes gelockt,<BR>probeer je org. kaart nogmaals uit te lezen met mkf4, controleer dan de bpm code, klopt deze wel, of heb met mkf4 nog instellingen gelockt???<P>mvg,<P>sduck

Geplaatst:

Hallo sduck <P> <BR>Het vreemde er van is dat de tunner alleen vastloopt als ik hem op c+ zet op de ned. publieke zenders incl. rtl blijft de kaart het wel doen.

Geplaatst:

die ontvanger van je, is de firmware aangepast?<BR>de gekloonde kaart, wat voor files gebruik je hiervoor??? en de org. card staan hier ook meer providers op????<P>mvg, Sduck

Geplaatst:

hoi<P>je moet de keys die je er met mkfind inzet<BR>om de kaart te programeren zoals key 06 op provider 00 verwijderen <P>dan doet de kaart het weer<P>Groetjes Jan

Geplaatst:

hoi jan b <P>Kan je mij vertellen hoe ik die key's verwijder het was me wel al op gevallen dat er meer key's op staan dan op de kaart die wel werkt.

Geplaatst:

sduck<P>Ik heb de org. firmware in de tunner, en heb op de org. card geen providers toegevoegd op de kloon card wel.

Geplaatst:

Kan het iets te maken hebben met de landecode van de ontvanger, is deze wel nederlands.<BR>In de readme.txt van de murdock files staat het volgende:<BR>NEW ATTACKS FROM PROVIDERS:<BR>---------------------------<BR>Canal+ has installed new attacks on ALL the providers.<BR>The provider checks out the country-code of the receiver.<BR>The country-code is based on the EPG (Electronic Program Guide).<P>Every MAIN-provider of a country has to be on place 1.<P>Kan me voorstellen dat een orgineel Nederlands C+ kaartje in een niet nederlandse ontvanger problemen geeft

Geplaatst:

probeer met MKF de cards eens uit te lezen en bekijk dan eens welke regiocodes hier op staan.<P>mvg, Sduck

Geplaatst:

sduck,<P>Dit zijn de record keys, zoals je ziet heb ik een Primarykey 06, 03, 05. op de card die ik wel graag kwijt wil maar weet niet hoe ik dit doe!<BR>En volgens mij staan er bij een paar indexkeys de verkeerde descriptions.<BR>Als je een foefje weet hoe ik deze keys kan verwijderen hoor ik het graag van je, het is gewoon een standaard NL. ontvanger zonder wijzigingen.<P>gr.HG<P>Region=02<BR>00: 00 01= -SECA Start-up Record<BR>00: 00 02= -SECA PPV Record<BR>00: 00 03= F0FFFFFFFFFFFFFFFFB20080-Primary Key 00<BR>00: 00 04= 50FFFFFFFFFFFFFFFFC900C0-Secondary Key 00<BR>01: 00 05= 5EFFFFFFFFFFFFFFFFF90081-Primary Key 0E<BR>00: 00 06= 56FFFFFFFFFFFFFFFF6B0080-Primary Key 06<BR>00: 00 07= 53FFFFFFFFFFFFFFFF6E0080-Primary Key 03<BR>00: 00 08= 55FFFFFFFFFFFFFFFF6C0080-Primary Key 05<BR>01: 00 09= 51FFFFFFFFFFFFFFFF1E0081-Primary Key 01<BR>01: 00 0A= 00000000000011FE00000091-Package BitMap (PBM)<BR>01: 00 0B= 5CFFFFFFFFFFFFFFFF870081-Primary Key 0C<BR>01: 00 0C= 5DFFFFFFFFFFFFFFFFCC0081-Primary Key 0D<BR>00: 00 0D= 0227041999000000000000E0-Activation Date

Geplaatst:

Allemaal bedankt voor de tips, heb de overbodige index keys kunnen verwijderen en wella de card doet het weer.<P>bedankt,<BR>HG.<P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Zou je misschien uit willen leggen hoe je ze vewijderd hebt????<P>Henri.

Geplaatst:

Hoi Henri,<P>Als in het bezit bent van MKFv4.3 kun je op de keytap klikken om de key's aan te passen, je moet wel eerst conecten en providers uitlezen. zoals je hier ziet staat voor elke key een cijfer, de key 06 begint met 56 en de key 03 begint met 53 dit vind je in het tabblad key's weer terug. als je de key's hebt uitgelezen en ontcijferd vul je deze daar in en je drukt op delete keys en dan is hij verwijderd van je kaart.<BR>56 FFFFFFFFFFFFFFFF 6B0080-Primary Key 06<BR>53 FFFFFFFFFFFFFFFF 6E0080-Primary Key 03<BR>55 FFFFFFFFFFFFFFFF 6C0080-Primary Key 05<P>Succes<BR>radex<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Is er een gebruiksaanwijzing voor MKFv4.3<P>Ik had een zip tepakken maar het progje werkt niet "gaf error bij opstarten exe file"<P>Waar vindt ik werkend exemplaar.<P>En kan ik zonder gevaar m'n orgin. seca kaart uitlezen of moet dit volgens bepaalde procedure???.<P>Spinnersat. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk even op de site van Duwgati daar staat het gebruik van mkfv4.3 in het nederlands uitgelegd, met duidelijke afbeeldingen, kan niet missen. Je kan mkfv4.3 ook bij Duwgati downloaden.<P>gr. radex<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.