Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Hi <P>weet iemand toevallig hoe ik de systemkey van mijn goldwafer kan uitlezen?<BR>krijg hem niet te zien na het klikken op get system key.<P>
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 System Key op je GoldCard?? Dan heb je wel een heel erge clone gemaakt van de Seca kaart
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 hier wordt toch om gevraagd als ik op modify selected klik onder de tab general?Of is dit niet van toepassing?
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Je haalt 2 zaken door elkaar! Een originele Seca kaart kun je een System key (en veel meer) ontfutselen. Een goldwafer heeft deze niet om uit te lezen. Je kunt een gevonden key natuurlijk wel op je goldie zetten om AU te activeren. De term 'System Key' wordt overigens mer gebruikt voor Irdeto kaarten dan voor Seca. Daar heten ze Master Key x of MKx. Je hebt nodig MK0(Seca) en MK1(Provider), PPUA(provider) om je goldkaart AU te krijgen.
Gast Geplaatst: 1 november 2001 Geplaatst: 1 november 2001 Als ik het goed begrijp kun je op je Goldcard indien deze geen systemkey (dus niet PMK/PPUA) hebt niet je PBM etc. Locken als deze AU is gemaakt met de MK1/PPUA van je originele kaart ?<p>Want elke wijziging op een goldcard geeft een 'invalid System Key' in Mkf4.3. Ik zou echter graag het e.e.a. kunnen locken op mijn Goldcard maar in Picbinedit etc. heb ik deze mogelijkheid nog niet gevonden !
Duwgati Geplaatst: 1 november 2001 Geplaatst: 1 november 2001 Als je met MKF 4.3 aan de gang wilt en met je PBM wilt spelen, dan heb je niets aan een goldwafer. Dat werkt alleen met een mosc of met een "kloon". Die kloon kun je maken van een Silvercard. Loop je tenminste ook niet het risico dat je mosc gemolesteerd wordt Op mijn homepage vind je alle info die je daarvoor nodig hebt. bye
Aanbevolen berichten