satclarke Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Ik ben in het bezit gekomen van een seca kaart waarop geen system key meer staat.<BR>Verder staan er ook geen providers op, enkel één No-name provider.<BR>Wat ik nu ook probeer met MKF of met cardtuner3.03, een valid system key krijg ik niet, wat wil dit zeggen?? Is deze kaart klaar voor de prullebak? <P><BR> Groeten Clarke Impossible is a word that humans use far too often :-)
Josje01 Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Ja , Clarke hierop zou ik ook graag het antwoordt weten?<BR>Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Ooh.... is een kaart die je leeg haalt geen echte legekaart dan?? (dit is namelijk wel het geval met gold) waarna je hem weer volledig kan verversen
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 is een orgineel zwart/geel/grijs kaartje??<BR>moet te reanimeren zijn via cardtuner volgens mij<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 is een orgineel zwart/geel/grijs kaartje??<BR>moet te reanimeren zijn via cardtuner volgens mij<BR>grtz hendrik b
satclarke Geplaatst: 24 oktober 2001 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2001 19sc001 kan je iets duidelijker zijn, hoe dit moet in cardtuner. <BR>De kaart (versie ©Canal+ NUM 4.1beta)<BR>beschikt namelijk wel over ATR + serie nummer en één ident 00 maar met een benaming no_name.<BR>Wat ik ook doe hij geeft telkens de melding dat de systeem sleutel ongeldig is?<BR>Om terug te komen over cardtuner hoe kan je dan een kaart reanimeren <BR>Bestaat er een *.crd of script hiervoor?<P><BR> Groeten Clarke Impossible is a word that humans use far too often :-)
Duwgati Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Het probleem zit 'm nog niet eens zo zeer in die system key. Meestal laat die zich nog wel ontfutselen met MKF. Gewoon in het settings scherm "Extract Key" aanklikken en de kans is groot dat MKF 'm vindt.<BR>Bij mij was de system key altijd gewoon zichtbaar en kreeg ik toch die "Invalid System Key" mededeling. Toen ik nog eens een Extract System Key deed, bleek de werkelijke key een heel andere te zijn dan degene die hij altijd liet zien.<P>Maar het echte probleem komt voort uit het feit dat je naast de Seca provider (altijd ident 00) ook nog een channel provider met ident 00 hebt staan. Die ident kan niet gewijzigd kan worden. En omdat hij ook niet in de lijst van provider-id's (van MKF) voorkomt, kun je 'm ook niet verwijderen. <P>Ik heb nog altijd hoop dat iemand wel een methode weet om die ID te wijzigen, want dan kan ik ook mijn kaart weer op gang brengen, maar dat terzijde.<P>Doordat MKFind die channel provider met ID 00 als een blanko record ziet, kan hij niet meer verder met die kaart. Elke bewerking die je probeert zal ergens vastlopen. Ik heb het op allerlei manieren geprobeerd: met backdoor key (alles 00) op diverse indexen, met de originele system key, het maakt niet uit. Ook als je geen foutboodschappen krijgt blijkt aan het eind dat MKF helemaal niets heeft gedaan met die providers 00 (ik heb er meerdere op mijn kaart).<P>Bij mij is de 3e provider op de kaart een provider 00. De providers die daarvoor staan (1 en 2 dus) kan ik gewoon probleemloos nog alles mee doen. Maar vanaf de 3e stokt het hele spul.<P>Bye<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten