Gast Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Heb je na het plaatsen van deze image wel een flash erase uitgevoerd? Peter
Ronaldd Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Geplaatst: 6 maart 2004 Die onstabieliteiten worden veroorzaakt door een combinatie van enigma en emu, die proberen gelijktijdig de demuxer devices te gebruiken. Het moet wel op te lossen zijn, maar is zeer lastig. Ik ben er mee bezig. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
rai Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Iemand had het net al over "beeld blijft zwart". Heb dit zelfde probleem als ik even langs EURO1080 zap. Hierna moet ik even van EMU wisselen (van SCAM_CS naar GBOX1 en weer naar SCAM_CS) om weer beeld te krijgen.
Gast Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 De nieuwe emu erop gezet. Onder de blauwe knop geen emu menu meer? Alleen de plugins? Is dit een bug?
Philips Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Hallo Ronald, is het mogelijk een optie/plugin speciaal voor Thor erin te plaatsen. Het probleem bij Thor (kioks) dat een opgenomen film problemen geeft. Nadat de film naar de PC is geplaatst en verwerkt is met projetx. Dan treedt er synchronisatie probleem op met de audio. Dan ligt niet aan de huidige image denk ik, maar zie jij of er ergens een oplossing voor mogelijk is. Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen