Gast Geplaatst: 23 februari 2004 Geplaatst: 23 februari 2004 kan iemand mij vertellen of deze Wireless ADSL Modem/Router annex-b CD400010 ook geschikt is voor mxstream/planet internet.
Pionewbie Geplaatst: 23 februari 2004 Geplaatst: 23 februari 2004 Citaat: kan iemand mij vertellen of deze Wireless ADSL Modem/Router annex-b CD400010 ook geschikt is voor mxstream/planet internet. Lees even deze handleiding van die router op de site van Sweex Configuratie_ADSLRouter jouw ISP wordt daarin genoemd, dus het zou moeten werken.
Gast Geplaatst: 23 februari 2004 Geplaatst: 23 februari 2004 er staat wel planet internet in maar ik had gehoord dat sweex nogal moeielijk deed met planet!
Pionewbie Geplaatst: 23 februari 2004 Geplaatst: 23 februari 2004 Citaat: er staat wel planet internet in maar ik had gehoord dat sweex nogal moeielijk deed met planet! Dat weet ik helaas niet, maar het zou mij niet verbazen. Sweex heeft een niet al te beste naam. Veel mensen hebben moeilijkheden om ze te laten werken, hoewel het dan bij anderen weer perfect gaat. Het blijft volgens mij een gok met Sweex. Kijk eens rond naar andere merken en let iets minder op de prijs en meer op kwaliteit en ondersteuning.
Gast Geplaatst: 23 februari 2004 Geplaatst: 23 februari 2004 ik had eigenlijk niet zozeer naar de prijs gekeken ik heb hier een sweex modem/router lopen op het bbnet en dat gaat perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen