Gast Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 volgens andere sat site kan je nu tcm/cartoonnetwork op het testkanaal zien..... (mischien dat ze die naar het basis pakket schuiven en dat er een nieuwe bij het familie ding komt maarja is ook maargokje..
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 volgens andere sat site kan je nu tcm/cartoonnetwork op het testkanaal zien..... Hallo COWCOW, Afgelopen dinsdag 23 maart is de kwaliteitsverbetering van Ned. 1, 2 en 3 ingegaan. Vanaf diezelfde dag zijn ze gestopt met een van die 3 zenders op dat testkanaal te zetten en overgegaan op TCM / Cartoon Network. Ik heb daar alleen het geluid op en geen beeld. Maar dat was ook al zo bij de tests daarvoor. Groeten, Alfons
Gast Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 ik ook alleen geluid maar op satmag zijn er weer die alleen beeld hebben?! , mischien alleen voor mensen met familie pakket te zien .....
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 mischien alleen voor mensen met familie pakket te zien ..... Ik weet het niet. Ik heb een originele kaart met het TOP pakket en zou het dan toch ook moeten kunnen zien? Groeten, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen