Gast Geplaatst: 15 november 2001 Geplaatst: 15 november 2001 ik heb veel systemen en kaarten al gehad maar hier kom ik niet uit. Is het programma cardtuner voldoende voor een orginele seca kaart?? Waarom heb ik op mijn orginele kaart wel de goede datum 30-nov en geen beeld terwijl er een keurig abo tje op zit Ik heb wel gezien dat de mk op nullen staat Verder heb ik ook de goede key's gezien. Wie o wie heeft er een tip ?? ,,,,satlux
Beeper Geplaatst: 16 november 2001 Geplaatst: 16 november 2001 De datum is zowieso niet in orde: die had op 31-12 moeten staan. Je krijgt dus geen updates binnen op je kaartje.<p>Wellicht is je kaartje gewoonweg uitgezet door de C-boys. Als je de belangrijke keys mist is er iets gebeurd en zal het bellen worden voor activering.
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Meerder malen kaart laten aanzetten, datum staat nu wel op 31-12 nog steeds geen beeld.. Vind canal+ het gek dat er alternatieven gezocht worden ? Moet ik de kaart terug sturen of weet iemand nog iets ?? de key's zijn goed maar mk staat op 000000000 bedankt alvast, Satlux.
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hoi,<p>Met sommige versie`s van cardtuner moet je uitkijken!! Deze zijn vaak geregistreerd op de naam van onze "vriend" (te zien rechts onder in het eerste scherm)<p>Deze versie overschrijft de MK00 / MK01 van je kaartje zonder deze eerst te backuppen, je kaartje kan daarna dus niet meer door de provider "aangestuurd" worden....<p>Mogenlijk is dit een oorzaak van het feit dan je kaartje niet meer wil reageren op de "pulsjes" <p>Groetjes,
Aanbevolen berichten