Gast Geplaatst: 17 november 2001 Geplaatst: 17 november 2001 Weet iemand op welke indent Wizja zit? Ik heb gekeken bij de pool maar kom er niet uit. Het is toch een seca zender (hummie 5k4 geeft 100 aan in rode balk)? Het zou me met zoeken erg veel helpen.<p>mvg, Humpty D.
Edwin Geplaatst: 17 november 2001 Geplaatst: 17 november 2001 Voor zo ver ik weet begint de seca uitzendingen begin 2002. Er zijn dan ook nog geen kaarten voor te verkrijgen, en dus ook geen codes.<p>Edwin
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hoi HD <p>Dus Wizja zendt niet in Seca HD. De enige uit Polen die in Seca zendt is Cyfra+.... Met vragen over Polen moet je bij mij zijn... beste groeten poolman
Gast Geplaatst: 19 november 2001 Geplaatst: 19 november 2001 Bedankt voor jullie reacties! Toch nog een vraagje ik heb mijn hummie opnieuw laten zoeken op astra en hij komt met astra1 Wizja een wel met een heel zender pakket. Als ik hem dan op die zender zet geeft hij 100 aan dat wil zeggen seca gekodeerd. Dus als ik het goed begrijp ze hebben de boel al klaar gezet maar ze zenden nog niet uit in seca.<p>mvg, Humpty D.
Edwin Geplaatst: 19 november 2001 Geplaatst: 19 november 2001 Waarschijnlijk zullen ze aan het testen zijn in Seca.<p>Ik heb het eens nagezien met mijn ontvanger, en die ziet geen seca.<p>Edwin<p>[ 19-11-2001: Bericht gewijzigd door: Edwin ]</p>
Gast Geplaatst: 19 november 2001 Geplaatst: 19 november 2001 Ik heb het even na gekeken bij mij en kreeg de rode balk met 100 er in (seca gecodeerd ook ff nagekeken stond hier op het board) bij 11877 (H) SR 27500 3/4 is bij mij Wizja TV in seca<p>Ik hoop dat ik eens een stukje zie (zal wel niet) zouden zij nu ook aan S*c*2 beginnen? Als ze daar nu mee aan het testen zijn zou dat wel heel leuk zijn om te loggen. Of zeg ik nu wat stoms?<p>Humpty D.
Aanbevolen berichten