Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of dit gedaan wordt maar het kan geen kwaad het te vragen ........is er iemand met een abo bereid zijn mk1 en ppua ( maw alle info om een kaart auto upd te maken ) met mij te delen ??

Is voor privegebruik !!

Zitten in de scheepvaart en belg dus geen mogelijkheid om zelf abo te nemen daar c+ belgiê onze enige mogelijkheid enkele jaartjes geleden wegnam . Heb tot nu oe altijd beroep gedaan om winkels wat me redelijk wat geld gekost heeft en ben niet meer bereid om er zoveel geld aan uit te geven . heb zelf al ervaring met het proggen van kaartjes dus dat zit wel goed . Het probleem zit hem hier in de internet verbinding die is alleen aan wal beschikbaar en ben daar dus niet aan het eind van iedere maand .<p>Hopelijk reageert er een behulpzaam iemand , en anders wordt het terug met het antennetje tv kijken .<p>Geen domme opmerkingen aub alleen serieuze reacties .

Geplaatst:

Zou het niet handig zijn om een nederlandse postbus of postadres bij vrienden of kennissen proberen te krijgen.Als je dat wel kunt regelen kan je gewoon een abbootje nemen.Want het gaat alleen om het nederlandse adres.

grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 21-11-2001: Bericht gewijzigd door: 19sc001 ]</p>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.