Littlesat Geplaatst: 24 februari 2004 Geplaatst: 24 februari 2004 Ik heb alles gedaan zoals overal omschreven maar krijg het niet aan het werk. Hij probeert te connecten en na ongeveer een minuut wachten krijg ik een error 110. Wat doe ik fout. Mijn dreambox heeft (nog) geen HD en ik sla de m3u file op in de var directory (nog geen aparte internet radio directory) Gebruikt image de laatste Peter Pan Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rai Geplaatst: 24 februari 2004 Geplaatst: 24 februari 2004 Had ik gisteren ook. Moest eerst een reboot doen voor het wel wilde werken.
Littlesat Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Geplaatst: 24 februari 2004 Heb nu wel playing.... met de titel maar geen geluid. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 24 februari 2004 Geplaatst: 24 februari 2004 Citaat: Heb nu wel playing.... met de titel maar geen geluid. Probeer die zelvde mru link eens op Winamp als het daar wel lukt sla je die file op als bv leuk.mru. en kopieer het dan terug naar \var\tmp\internetRadio\leuk.mru. moet werken
Littlesat Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Geplaatst: 25 februari 2004 Mijn vrouw heeft het gevonden. Ik heb op de Audio button gedrukt en dan normaal gekozen.... en toen had ik plotseling wel geluid. In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen