Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 Volgens mij wilt canal+ geen klanten bijmaken, neen ze willen eerder van het bestaande klanten af. Als je ziet hoe zij omgaan met klantvriendelijkheid en hoe zij de leden met hun voeten spelen dan weet je toch voldoende. Zij steken veel te veel energie in het zoeken naar volgens hun strafbare site's dan in hun huidige klanten. In plaats van hun centen te investeren in betere en nieuwe films en niet in processen tegen alles en nog wat. Ikzelf ben van Belgie en heb enkel de ontavnger gekocht om te kijken naar de nederlandse zenders en niet naar die duizenden heruitzendingen van Canal+ Het moet wel eens verteld worden de Nederlanders maken veel betere televisie dan de Belgen. Behalve Canal+ dan die bakken er echt niets van hoor. Hopelijk zullen er rechters zijn die canal+ zullen tercht wijzen op hun arogante manier van handelen en zullen ze bestraft worden voor alles wat ze reeds hebben aangericht. Namens vele Belgische hobbyisten bedankt aan de beheerders van Sat4all voor hun prachtige site vol informatie en nuttige tips voor de echte hobbyfreak !!! Bedankt
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Negatieve energie van C+<BR>Indien je de media volgt zie je vaak een negatieve invalshoek van de inhoud van de berichten.<P>E.e.a. draagt enorm bij aan het negatieve imago van C+; zij realiseren zich volgens mij niet goed genoeg dat een imago snel gemaakt wordt maar tergend langzaam te veranderen is.<P>Zouden inderdaad eens positief in de media moeten verschijnen, onder het kopje "kwaliteit", "service", etc.<P>Over de inhoud van de C+ programma's valt niet zoveel te twisten denk ik, smaken verschillen nu eenmaal.<P>greetz
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Het moet bij deze toch eens gezegd worden! He C+ aanbod is inderdaad magertjes! Niet alleen worden de films veel te veel & te lang opnieuw uitgezonden, zijn er bijna geen thema kanalen (een volledige sport kanaal zou beter zijn dan de sport tussen de fils te proppen) een deftig muziek kanaal ontbreekt er ook al,... Enfin ik zie hierin zeker geen reden om dan ook maar een frank te investeren in in C+ Belgie of Nederland !<P>patrick
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by viewer:<BR><STRONG>Negatieve energie van C+<BR>Indien je de media volgt zie je vaak een negatieve invalshoek van de inhoud van de berichten.<P>greetz</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Die berichtgeving lijkt me meer kritisch dan negatief. Al kan ik me vanwege de negatieve ontwikkelingen bij C+ voorstellen dat je die twee dopor elkaar haalt!
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 @ Rinus<P>nee, ik bedoel echt negatieve energie.<P>beetje PR-achtig verhaal, maar ik (en hoe de f*ck ben ik) zou adviseren de media op te zoeken met positieve berichtgevingen en bedreigingen voor C+ te vertalen naar kansen.<P>je kunt in mijn beleving best kritisch zijn met een positieve uitstraling, deze mis ik de laatste maanden bij C+.<P>hiermee zijn ze zelf het grootst debet aan het imago.
Aanbevolen berichten