Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neem een abonnement op alle providers die je wilt zien of ga op een andere site bedelen voor je keys en files.

Er blijken toch telkens weer mensen te zijn die het niet willen snappen:

Op dit board wordt bedelen niet toegestaan

Geplaatst:

Waarom komt deze posting opeens uit de lucht vallen?<p>PS: Je weet toch zelf ook wel dat je als Nederlanders geen abonnement kan nemen op de meeste buitenlandse pakketten? smile.gif" border="0

Geplaatst:

Als nederlander in het buitenland moet ik wel illegaal kijken, er bestaat immers een verouderde wet. Ik ken ook mensen hier met een officieel C+ abbonnement die betalen, en toch illegaal !!!

Als ze er achter komen wie, wordt meteen het abbonnement afgesloten !

Geplaatst:

Deze komt niet zomaar uit de lucht vallen. Dat lijkt misschien voor jou zo, maar normaal worden de bedel postings zo snel mogelijk verwijderd of het topic gesloten. Daarom zien de meesten van jullie waarschijnlijk maar een fraktie van het werkelijke aantal.<p>Het staat heel duidelijk in de boardregels, maar het lijkt erop dat maar weinigen die lezen. Het probleem is dat er ook altijd weer mensen zijn die bereid blijken te zijn, keys op het board te plaatsen. En als je nog lang van dit board wil kunnen genieten dan kunnen die keys maar beter achterwege blijven.<p>Let wel, het zal mij absoluut een zorg zijn wat je doet en hoe je het organiseert om toch naar kanalen te kijken waarop je je niet 'legaal' kunt abonneren. Maar houd dat a.u.b. buiten dit board.

Hoe vaak wordt er hier niet gevraagd naar de nieuwe url van Duck, Phill etc. Nou, wees blij dat de url van dit board tenminste niet elke week gewijzigd hoeft te worden. En houd dat ook zo.

Geplaatst:

Sluit me aan bij Duwgati.<p>Je wordt dr toch maf van, het zijn mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Heb geen problemen met het illegaal kijken naar buitenlandse zenders zonder te betalen (kun je immers geen abonnement op nemen). Maar neem gewoon zo'n abonnementje op canalplus want als iedereen maar illegaal kijkt en verdomd er voor te betalen hebben we straks niets meer. En al is het heel simpel om dr niet voor te betalen, het is toch ook niet fatsoenlijk om mijn huis leeg te halen als ik een keer vergeet de deur dicht te doen.<p>Ben geen fan van Canalplus, maarja de kabel is helemaal een aanfluiting. We zijn schijnbaar wel bereid om f.325 uit te geven aan een mastera2 programmer met goldcard, maar die 50 tientjes per maand dat kan dr niet vanaf.<p>Hierbij de groeten aan alle centenknijpertjes.<p>Dat moest ik even kwijt :-)

Geplaatst:

hallo ik kon ook niet weten dat dat niet toegestaan was en stuur mij dan een mail als dit niet de bedoelling is

maar zet mij dan niet voor schut voor iedereen want dat is een klijnne kunst.

Ik ben ook nog maar een beginner en er staan genoeg van deze vragen,maar daar kon ik de juiste antwoorden niet vinden vandaar mn vraag.

maar oke ik zal mooit meer iets vragen als het zo moet

gegroet f.k.b confused.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

50 tientjes per maand, die zal er bij de meesten inderdaad niet vanaf kunnen laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik wil mij nergens mee bemoeien maar ik heb dit gewoon in de boardregels gelezen toen ik mijzelf heb aangemeld! Dat is dus niet zo moeilijk, het probleem is denk ik dat de meeste mensen dit NIET lezen als zij zichzelf aanmelden. rolleyes.gif" border="0

Verder had jij dit zeker tegen gekomen op het moment dat je eens wat oudere topics doorgelezen had. Zo heb ik het in iedergeval wel gedaan wink.gif" border="0

Geplaatst:

ja dat heb ik nu ook gevonden ik weet nu dus ook hoe ik het moet vinden en dat was de vraag dan ook en als dat was gezecht en het daarna was verwijdert was het probleem toch opgelost dus die reactie was wat overdreven denk ik .......ik hoop niet dat ik verder als boeman afgeschildert word omdat ik een foutje maak want dat doen er wel meer vr gr f.k.b. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ferdinand, die reactie was verre van overdreven. Bij het registreren wordt er duidelijk naar de boardregels verwezen en ja gaat daar op dat moment akkoord mee. Je wilt niet weten hoe vaak de moderators daar energie in moeten steken. Als jij je verder gewoon aan de regels houd, dan wordt jij echt niet als boeman afgeschilderd.<p>Succes met de hobby.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.