Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 Ik heb even een vraagje Met mijn mosc kan ik k en t ontvangen met de goede id maar als bijvoorbeeld op de k na 24.00uur de erotische uitzendingen beginnen geeft mijn ontvanger aan dat de kaart niet geldig is Komt dit nu omdat ze dan weer andere id's gebruiken of is er wat anders aan de hand.? Ik werk met mkf4.3 en na een preview laat ik het progje mijn id,s bereken maar bij de erotische uitzendingen krijg ik meteen niet geldige kaart. Weet iemand wat er dan wordt veranderd?
Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 je moet waarschijnlijk de PBM aanpassen, voor meer info hierover zie de site van Duwgati.<p>mvg
Edwin Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 Na 24 uur zenden ze de xxx films uit. Zoals hierboven beschreven zal je waarschijnlijk de PBM moeten aanpassen.<p>Edwin
Gast Geplaatst: 8 december 2001 Geplaatst: 8 december 2001 Misschien is het na 24:00 uur wel tijd om lekker met moeders te gaan experimenteren,gnif gnif
Kcplus Geplaatst: 8 december 2001 Geplaatst: 8 december 2001 Het is al weer een tijdje terug, maar volgens mij zat het zo (correct me if I'm wrong):<p>Sommige films, w.o. de erotische, worden niet eerst in "preview mode" uitgezonden. Dat zou immers voor sommigen te "schokkend" zijn. De Ax-records worden dan ook niet op de mosc aangemaakt, en ook de event-ID's verschijnen dus niet op de kaart. Oplossing: log op de bewuste kanalen eerst de event-ID's (eerste twee bytes na nano 31) en maak de benodigde Bx-records met MKF zelf op de kaart aan.<p>Nog makkelijker maar minder leuk: goldcard....... ......alle orde komt voort uit chaos......
Aanbevolen berichten