Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Klinkt inderdaad logisch...

Ik heb de darkmosc bestanden gevonden samen met darkmoscmaker en darkcreator.

Bedankt voor de tip, ik ga hier even mee aan de slag en ik laat nog weten of het gelukt is...<p>Groeten,<p>Donald.

Geplaatst:

Ik heb de DarkMOSC bestanden uitgeprobeerd, alleen zijn deze alleen te bewerken met het franse programma DarkMOSCmaker, als daarna de providers zijn toegevoegd, kan de kaart ingelezen worden met MKFind... Het editen met MKFind levert alleen nog een hoop foutmeldingen op, dus ik ben weer verder gegaan met de MOSCas bestanden, deze werken prima, alleen nog even het PBM en PPV gedeelte uitzoeken, de PPV kanalen geven op de receiver nog een "Aston v1.05 Preview" Foutmelding...<p>Groeten,

Donald.

Geplaatst:

Ik heb het hier nog eens getest. De aangepaste MoscAS files van mijn site op de silvercard gezet, de ppua en mk01 van mijn originele abo kaartje erin en wachten tot ik beeld krijg. En jawel hoor, na 5 min. alle Canal Digitaal kanalen keurig open en de datum ge-update.<p>Ik heb het gecheckt, de PBM is volledig open, geen enkel package aangevinkt. Dus ik weet niet wat er bij jou anders is gegaan, maar hier hoef ik niet aan de PBM te komen.<p>Weet je zeker dat je PPUA helemaal in orde is, dus inclusief de CWP (de laatste byte)?

M.a.w. weet je zeker dat je niet met een afgesloten set keys probeert de zaak op gang te krijgen.

Geplaatst:

@duwgati:<p>No zoveel postings heb ik ok maar een silvercard aangeschaft. Echter met MKF 4.3 kan ik geen provider op de kaart toevoegen.

Ik krijg dan een foutmelding (zie eerste posting) vervolgens zie ik echter geen oplossing meer in bovenstaande postings. Wat doe ik fout?<p>Nitwit

Geplaatst:

Files: Duwgati 1.1 of MOSCAS 1.23 beiden geprobeerd. Ik heb een masteraII en heb eerst geprobeerd met ***geen-reclame***. Ik kreeg hiermee geen foutmeldingen, kan wel lezen met MKF, maar geen providers toevoegen. Vervolgens ICPROG 1.04 op 24C64 gezet en met het 'toverstokje' geprobeerd de eeprom te proggen. Eerst op stand 2 (waarschijnlijk om de loader er in te proggen) vervolgens kun je de eepromfile kiezen, moet je de mastera weer verzetten maar op welke stand ik ook probeer, error bij smartcard reset. Heb je een idee?<p>Nitwit

Geplaatst:

't i me toch gelukt vanacht, en wel met ICprog. Ik weet zelf niet meer precies wat ik gedaan heb, wel weet ik dat ik de eeprom niet geprogd heb, alleen de 16C877. Nadien kon ik alles wijzigen met MKF. Toch bedankt voor de reactie!.<p>Nitwit

Geplaatst:

Ik neem aan dat je icprog niet via de wizzard bediend hebt, maar gewoon rechtstreeks. Dat lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring.<p>Maar hoe dan ook, mooi dat het werkt.

Geplaatst:

Om alle records te zien bij 16F876 kaart gebruik ik volgende volgorde bij MKF 4.3:

1. Start MKFind 4.3

2. Connect

3. Ga naar Cardrecords

4. Druk "Get records"

Opmerking: De data met alle FF'jes verschijnt

5. Ga nu naar Settings

6. Druk "Extract key"

Opmerking: Hij blijft bij mij onzichtbaar!

7. Ga terug naar Cardrecords

8. Druk "Get records"

Bij mij staat nu alle data zoals op kaart aanwezig!<p>Groetjes en succes!

Geplaatst:

Heb ook een clone gemaakt van een org kaartt , met het standaard pakket.(op een piccardII)

Alles gedaan volgens de duwgati site , moest wel wrt aanvinken ipv boden , ivm het toevoegen van een provider.

Ik heb alles overgenomen zoals omschreven , alleen waar moet de mk01 staan? Ik heb gewoon bij keys (open key files aangevinkt en de file gekopieerd van de orgin file)

Beeld is er nu ook wel , maar ik heb de datum gewijzigd , maar deze blijft hetzelfde , in mijn micronik ontvanger .

Ligt het nu aan de ontvanger of aan het kaartje <p>GR Mark<p> tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.