Gast Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 ik heb dus hier een moederboard k7t pro ver 1 met 800 amd processor en sdram geheugen 100 mhz alleen het werkt niet blijft hangen op tweede groene lamp het geheugen is oke werkt in andere computer in de beschrijving van k7t staat ook dat dit geheugen er in past echter ik denk dat hij op 133 mhz staat zie geen jumpers voor 100 mhz geheugen , heb baterij er al eens uit gehaalt voor totaal reset helpt ook niet zit ik fout of is er een fout in het board ??
phil 3548 Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 Hallo, Normaal gesproken kan je bij de MSI borden in het bios de geheugen snelheid instellen. Even proberen. Suc6 Phil DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Bigfoot Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 Zou gewoon zo moeten werken lijkt me.... niets in te stellen.
Gast Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 ik kom dus niet in de bios das het probleem zonder geheugen werkt een board niet heel handig bij mijn nieuwere board zit er een jumper bij die k7t pro niet en doctor led geef proccor oke geheugen module niet blijft hangen op tweede led is groen bios sign on bij led 4 groen dus dat gaat niet
Ome Merde Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 reset de bios eens. even een jumper plaatsen op de poten 'CLR CMOS' o.i.d, PC starten, PC uitschakelen (aan/uit knop), jumper verwijderen en opnieuw starten, es kijken wat er dan gebeurd. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 ook gedaan geen effect, is trouwens volgs mij het zelfde als bat. eruit halen maar oke dus niet de oplossing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen