Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ola,

ik probeer een systeem herstel uit te voeren (xp pro)maar t lukt niet alles gaat goed en als de pc dan heropstart krijg ik de melding dat de pc niet kon hersteld worden naar een eerdere status ik verschillende datums geprobeerd en ook in veilige modus maar t lukt niet heeft nog iemand dit ooit mee gemaakt?

grtz.

Geplaatst:

jawel systeemherstel wil het wel eens laten afweten

het is beter dat je regelmatig zelf een herstelpunt aanmaakt.

het geeft problemen als je teveel veranderd hebt op de computer.

is mijn ervaring

Geplaatst:

jawel hoor , er is zeker een oplossing

het duurt wel even je moet wel een aantal handelingen doen , maar zo heb ik al eens een systeem hersteld die totaal niet meer op wou starten , zelfs niet meer in veilige mode .windows maakt namelijk zelf een aantal herstelpunten die je niet kunt zien . je moet daarvoor alleen even zoeken op de microsoft-site. als ik hem nog kan vinden zal ik hem even posten

Geplaatst:
Citaat:
je moet daarvoor alleen even zoeken op de microsoft-site. als ik hem nog kan vinden zal ik hem even posten

Heb je bovenaan op deze pagina al ééns op Links geklikt...vind je een heleboel 'verwijzingen' terug...ook die naar de Microsoft help site.
Geplaatst:

Problemen met het 'Windows XP herstelpunt' wordt o.a.in dit document beproken.

Geplaatst:

nou nou ..niet zo snel aangebrand zijn

wat ik bedoel is een link met een specifieke foutmelding erbij , en die worden namelijk NIET vermeld hier , maar goed als de patient hiermee geholpen is , vind ik het prima zo ...anders hoor ik het wel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen