raptorr Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 ola, ik probeer een systeem herstel uit te voeren (xp pro)maar t lukt niet alles gaat goed en als de pc dan heropstart krijg ik de melding dat de pc niet kon hersteld worden naar een eerdere status ik verschillende datums geprobeerd en ook in veilige modus maar t lukt niet heeft nog iemand dit ooit mee gemaakt? grtz.
thunderbird Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 jawel systeemherstel wil het wel eens laten afweten het is beter dat je regelmatig zelf een herstelpunt aanmaakt. het geeft problemen als je teveel veranderd hebt op de computer. is mijn ervaring
raptorr Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Geplaatst: 26 februari 2004 ola, is er dan een manier omdat op te lossen? grtz
thunderbird Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 Slechte ervaring met systeem herstel vaak problemen na een herstel bv verkenner wat niet meer opstart Meestal doe ik format c: Misschien zijn er mensen die hier betere ervaring mee hebben
toeter Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 jawel hoor , er is zeker een oplossing het duurt wel even je moet wel een aantal handelingen doen , maar zo heb ik al eens een systeem hersteld die totaal niet meer op wou starten , zelfs niet meer in veilige mode .windows maakt namelijk zelf een aantal herstelpunten die je niet kunt zien . je moet daarvoor alleen even zoeken op de microsoft-site. als ik hem nog kan vinden zal ik hem even posten
Gast Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 Citaat: je moet daarvoor alleen even zoeken op de microsoft-site. als ik hem nog kan vinden zal ik hem even posten Heb je bovenaan op deze pagina al ééns op Links geklikt...vind je een heleboel 'verwijzingen' terug...ook die naar de Microsoft help site.
Gast Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 Problemen met het 'Windows XP herstelpunt' wordt o.a.in dit document beproken.
toeter Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 nou nou ..niet zo snel aangebrand zijn wat ik bedoel is een link met een specifieke foutmelding erbij , en die worden namelijk NIET vermeld hier , maar goed als de patient hiermee geholpen is , vind ik het prima zo ...anders hoor ik het wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen