Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Allemaal de beste wensen voor 2002.<p>Wat is er met palco gebeurt? Ze zijn zwart en blijven zwart. engel, eend nog andere heksjes werken.<p>Grt. Spinsat (voorheen Spinnersat)
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 over wat voor het ontvanger hebben we het hier??? mvg
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Hallo Radxnl,<p>Sorry ik was even weg.<p>Ik heb een AssCom (gepatcht) Voor de jaarwisseling geen problemen. Als ik nu op de P kanalen kom gaan alle kanalen op tilt. Andere key's in engel werken niet, en andere heksjes ook niet. Heb ik niet de goede?.<p>Grt. Spinsat (voorheen Spinnersat)
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 je zou jouw files eens kunnen verglijken met de nieuwe bekende keys op bv de duck pagina? dan weet je of je abbonnements gegevens verlengd zijn of niet. zijn ze hetzelfde ja dan even door puzzelen. success mvg
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Radxnl ik heb een eend met een goed gebit gevonden. files zijn gelijk, maar de nieuw geschoten eend werkt.<p>Bedankt voor je reactie.<p>Grt. Spinsat
Aanbevolen berichten