Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Om c* te steunen,heb ik een abootje.Omdat ik op 2 plaatsen een receiver heb staan wilde ik een kaartje gaan klonen.Ik heb de m*1 en de p*u* uitgelezen en netjes geprogd op een ander kaartje.Wat bleek,het kaartje date niet op.Toen ik de p*m zette zoals op deze van het abo kaartje had ik wel een update.Nu mijn vraag,speelt de p*m een rol voor de update van een m*s* kaart?
Duwgati Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Kijk dat vind ik nou jofel. Nog een sponsor voor C+ <p>En om op je vraag te antwoorden: Jazeker. Zoals de naam al aangeeft PBM (ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt met p*m) ofwel de Package Bit Map bepaalt welk zenderpakket er met jouw abo ontvangen kan worden. Kijk maar eens onder bit 7 en 8, daar staan bij de meeste providers heel wat pakketten die al of niet aangevinkt zijn.<p>En nog een vriendelijk verzoek. Jouw berichten staan altijd bol van de *****, zou je niet gewoon normale karakters willen gebruiken. Dan hoeft niet iedereen zo te puzzelen om je berichten te lezen.<p>Groeten
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Dit geldt niet alleen voor een clone maar zelf ook voor het origineeltje. Heb hier twee originele kaartjes van vrienden waarvan de PBM aangepast is,update no way. PBM weer terug gezet en bingo, beeld. raar maar waar want op mijn kaartje geen problemen iedere maand keurig netjes een update'je. Saillant detail is wel dat die twee kaartjes in een secadoos zitten en die van mij in een CI ontvanger.???? Wie het weet mag het zeggen.
Gast Geplaatst: 4 januari 2002 Geplaatst: 4 januari 2002 Na mijn idee maakt dit niet uit... Ik heb een orginele seca doos en 1 met een ci Bij deze dozen krijg ik op alle parketjes(gamma)gewoon een AU...
Gast Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 AU=Auto Update PBM= Package Bit Map PPUA MK00 MK01 Als deze zaken nu eens niet los staan vn elkaar. MAW als je PPU en MK01 ok zijn wordt er gekeken naar je PBM en ontvang je alleen voor jouw PBM/PPUA/MK01/SERIAL de updates . Kijk eens naar een full log en de nano's Suc6 Avensis
Aanbevolen berichten