teofiles Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 Hallo mede hobbisten, ik heb een pioneerdvd speler type dvd 104s en deze wil alleen zelf opgenomen dvd's weergeven een originele dvd herkend hij niet, weet iemand raad? ik houd me aanbevolen. een vriendelijke groet, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
thunderbird Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 Hoe niet kennen of niet lezen ? Waarmee afspelen ? kan te maken hebben met de regiocode op regio 2 zetten bij apparaatbeheer dvd/cdrom stations,regio code
teofiles Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Geplaatst: 27 februari 2004 Hallo Tunderbird, de dvd speler staat op regio 2 ik draai win xp prof gewone muziek en data cd-roms heeft hij geen problemen mee ook de zelf opgenomen dvd werkt goed, ik gebruik Super DVD player de computer is een AMD duron 1000Mhz en 512mb geheugen. graag hoor ik wat meer over dit probleem een vriendelijke groet, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
thunderbird Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 ik gebruik hier power dvd 4.2 voor xp deze programmas werken ook met een regio code super dvd ken ik niet je kunt even een andere player proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen