Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 Nadat ik een aantal videobewerkingen heb gedaan, wordt mijn computer erg traag. Betreft: Pentium 4 1.5 GB 512 MB geheugen Wat kan ik het beste doen, meer geheugen, of een nog snellere processor ?
thunderbird Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 als je aantal videobewerkingen heb gedaan druk dan een keer op ctrl.alt.del bij prestatie en kijk hoeveel het wisselbestandgebruik heeft kan zijn dat deze niet goed word vrij gegeven mijn advies wat ik ook doe als mijn pc een dag aan het renderen is geweest even pc opnieuw opstarten
Pierre12 Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 Sluit me bij Thunderbird aan. Je geheugen 'loopt vol' en/of je besturingssysteem kan niet voldoende informatie kwijt op je harde schijf. Een keer rebooten doet wonderen.
Gast Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 Gewoon een goede memory manager installeren. Windhoos is niet zo goed in memory beheer en vergeet regelmatig wat vrij te geven. Let wel op dat je ook je wisselbestand(swapfile) daarmee op orde kunt houden. Het beste is trouwens om een aparte schijf(partitie) voor je wisselbestand te hebben en liefst ook nog op een schijf waar niet je windhoos is ge-installeerd. Avensis
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 februari 2004 Geplaatst: 27 februari 2004 Waar haal ik een goede memory manager vandaan. Wat is een goede memory manager ?
jacobus Geplaatst: 28 februari 2004 Geplaatst: 28 februari 2004 FreeRam XP pro (1.40) gebruik ik nu een tijdje. Werkt redelijk goed. Echter na renderen van videobeelden blijft het toch het 'beste' om ff je pc opnieuw op te starten, is mijn ervaring.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen