Gast Geplaatst: 28 februari 2004 Geplaatst: 28 februari 2004 Graag zou ik willen weten of het programma Het roer om nog ergens te bekijken valt (buiten rtl 4 dan) Het lijkt me een serie die in Engeland gemaakt is en wellicht daar onder een andere titel nog te bekijken is!
Gast Geplaatst: 29 februari 2004 Geplaatst: 29 februari 2004 Het is een chanel 4 productie en daar heet het "not going back" Weet er wel iemand hoe ik channel 4 open kan krijgen met bijv. een Dreambox.
Gorilla King Geplaatst: 29 februari 2004 Geplaatst: 29 februari 2004 Dat zou dan betekenen dat Videoguard gekraakt is: daar ben ik dan ook wel heeel benieuwd naar!
spongebob Geplaatst: 1 maart 2004 Geplaatst: 1 maart 2004 is inderdaad een heel leuk programma. Je kan Channel4 bekijken met een (aparte voor de engelse gecodeerde zenders) SkyBox. Maar dan heb je ook nog zo een freeview-kaartje nodig die ze nu niet meer verkopen, maar misschien kan je er ergens op een tweedehands-site tegenkomen. Succes ermee! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen