marco24 Geplaatst: 28 februari 2004 Geplaatst: 28 februari 2004 windows 2000 pro bij het opstarten van tmpgenc 2,59 krijg ik de volgende melding: XTREAMLOK ALERT dll loading problem or debuger detected or integrity violated en vervolgens word er niets opgestart ik gebruik tmpgenc al wel meer als een half jaar en heb geen instellingen op de pc veranderd ook als ik in windows verkenner 1 x op een filmbestand klik krijg ik de bovenstaande foutmelding en kan ik niets meer opstarten (de hele taakbalk is dan weg) op de 2e pc boven draait tmpgenc nog wel en dan ook onder windows 2000 pro hoe kom ik van die melding af??
rlckring Geplaatst: 28 februari 2004 Geplaatst: 28 februari 2004 ff opnieuw installeren ofzo, messchien heb je met het verwijderen van een ander programma wel een gedeelde .dll verwijderd..
marco24 Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Geplaatst: 28 februari 2004 na een aantal avondengezocht te hebben naar een oplossing voor dit probleem heb ik de oplossing gevonden ik kwam op internet diverse mensen met dit probleem tegen en sommige haden de hd maar geformatteerd maar hier staat de oplossing die alles bij mij weer hersteld heeft http://www.derkeiler.com/Newsgroups/comp.security.misc/2003-11/0118.html het komt er op neer dat je een 3 tal dll bestanden gewoon moet wissen bedankt voor de reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen