Gast Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 Wie kan mij helpen aan PPV event voor Taquilla en Kiosque of weet waar ik die kan vinden. Ik wil beide providers toevoegen aan mijn orginele kaart omdat steeds naar een paar minuten het beeld op zwart gaat heb ik vernomen dat ik daar PPV event voor nodig heb <p>thecableguy17@hotmail.com
MTB Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 Dan heb je niet de juiste soft of configuratie op de kaart staan of gebruik je een originele kaart? De div. files kun je configuren dat ze auto ppv event zijn dus de ppv events vangen en weer gebruiken of dat ze voor onbepaalde tijd in de preview mode blijven. Je MOSC kun je uitlezen en daar van je a-records b records maken in MKF. Hierna kun je de fil 255 keer bekijken.<p>MTB
Gast Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 Ja ik heb de providers op mijn orginele kaart gezet. En steeds als ik een film wil kijken krijg ik na een paar minuten zwart beeld Ik heb vernomen dat je dan PPV event moet invoeren. Betekend dit dat ik steeds als ik een andere film wil kijken dat ik de kaart eerst in mijn progger moet doen om een event aan te maken Of weet iemand een site met PPV event codes<p>[ 27-01-2002: Bericht gewijzigd door: cableguy17 ]</p>
Aanbevolen berichten