Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een mosc kaart versie 6.0 (siemens) en ik gebruik om de keys te extracten mkf versie 4.3.

Als mkf bezig is met het extracten krijg ik nadat hij aan het brute forcen is geweest de foutmelding dat de system key niet te extracten is. Wie kan mij hier verder mee helpen, omdat ik nu volgens mij verder niets met de kaart kan doen.

Geplaatst:

Probeer je wel om de 02-key te extracten? ik heb gemerkt dat de 00-key soms niet te decrypten is maar de 02-key wel.<p>suc6<p>B

Geplaatst:

Gewoon Secarl gebruiken. Werkt goed daar waar MKF ophoudt. Eerst een Mk02 laten schrijven. Het bruteforcen duurt alleen lang. Op 2 mHz nog steeds zo'n 10 a 15 minuten voor alle keys.

Er is een versie te downen met een Engelse tekst.

Probeer Google eens.<p>MTB

Geplaatst:

Ik ben ook in het bezit van een 6.0 kaart, en zou deze ook graag uitlezen. Is er iemand die een goede uitleg heeft van "secarl" wnat mijn frans is nul en een engelse versie kan ik niet vinden.<p>Henri.

Geplaatst:

Ik heb 2 dagen geleden nog een versie 6 kaartje uirgelezen, alleen kreeg ik bij de firmware check de melding om de timer hoger te maken. Daarna een komplete uitdraai gemaakt van alle keys die op de kaart staan.

heb in het verleden wel problemen gahad met windows xp. Nu draait alles op w98 zonder problemen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.