Gast Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Sinds kort ben ik overgegaan naar het zelf proggen van mijn Goldcard. Gezien het succes hierbij vraag ik me nu af of er met andere kaarttypen meer mogelijk is. Want ik weet wel dat er andere kaarten zijn maar wat het preciese verschil is kan ik moeilijk ontdekken. Hiervoor ben ik al verschillende sites langs geweest. Ook zou ik graag Lunapark voor mijn kinderen willen. De hexfiles die ik nu heb laten dit niet toe. Wellicht weet ook iemand of het mogelijk is het kinderslot werkend te krijgen met een Goldcard. Ik werk nu een Philips DSX6073 en een Mastera 2 progger.
EasySat Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 Als je nu eens begint op de site van Duwgati, dan ken je in ieder geval de verschillenden kaarten met hun mogelijkheden. Lunapark kun je toch ook zonder problemen met je originele kaart ontvangen in je Philips?
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Inmiddels heb ik al heel wat rondgekeken en diverse prog's gedownload. Intussen zie ik met m k f dat het vinkje bij luna park aan staat. Echter hij doet het niet!
Aanbevolen berichten