Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank, maar klopt het dat ik met flashcvt kan proggen? Ik ben bang dat als dit niet lukt ik ergens moet gaan zoeken naar een oslink om de decoder weer aan de praat te krijgen. Als je bijv. de DSX6072openNL2.5A_LupinToroLeXfiles_EMU_Final gebruikt dan geeft flashcvt aan dat er data in bijna alle blokken aanwezig is, bij de raytech is alles leeg.

Is het mogelijk de kanalenlijst van bovengenoemde Lupin... te gebruiken, volgens mij zitten daar 1999 kanalen in en in de RayTech 2000?

gr, Rob

Geplaatst:

even wat antwoorden/opmerkingen

RayTec software kan maximaal 2000 kanalen aan. Minder mag altijd.

Met flashen met FlashCvt heb ik geen ervaring dus daar kan ik niets over vertellen. Er zit natuurlijk altijd iets meer risico aan het seriele flashen dus eerst 10x nadenken.

Ik heb voor de 6071 al eens een versie uitgebracht, echter omdat ik deze zelf niet kan testen heb ik om respons gevraagd. Dit heb ik niet gekregen dus daar ben ik gelijk weer mee gestopt.

Overigens is RayTec MHW nog steeds platform onafhankelijk en kan dit eenvoudig (met Defiant bv) overgezet worden naar een 6071, Pioneer, ed.

Wel even kijken of de HDL de desbetreffende functies ondersteunt

Is er al iemand die mij kan vertellen of het scannen op 4 satellieten werkt.

Succes

RayTec

Geplaatst:

ok, hij zit erin, geflashed met flashcvt zonder problemen. nu nog even de komplete kanalen lijst erin en we kunnen gaan testen.

welke instellingen moet je doen om polsat automatisch de keys te laten updaten? ik heb nu eerst maar met downloader de emu gevuld.

gr, Rob

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen