Ga naar inhoud

AU Polsat met G-box/MgCamd werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben de laatste dagen bezig geweest de verschillende images die er zijn te testen. Na die van Peter P 25/12, met Gbox was polsat AU, heb ik nog de nwe rudream 1.07.3 van 27-1 geprobeerd, en met emu MgCamd was polsat AU, duurde wel lang voordat hij kwam, maar werkte wel, maar nu dus ook niet meer, zo ook Dreamflash 1.3b voor de nieuwste 107.4 image, met de originele image als eerste en PP en Rudream op de HD. Dat was op zich gelukt,alleen krijg ik Polsat niet meer AU. Werkt wel met Softcam als ik de keys zelf toevoeg. Ik alles weer origineel gemaakt, Format HD, zoals het was met versie 1.07.2 en PP 25/12 en emu op Gbox, maar geen polsat ???? Ik laad de images via FTP met root.cramfs en dan manual update. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet....Moet ik misschien in bepaalde bestanden kijken of er iets verkeerd staat, zo ja, waar moet ik dan naar kijken en in welke bestanden ?? Heb nu het idee dat ik ben aangeland op een gebied waar ik te weinig kennis van heb...

wie kan en wil mij helpen waar ik kan zoeken ???

Heb ook de image van Gutan 22/12 geprobeerd, maar ook geen resultaat.

Alvast bedankt.

Dreambox 8000HD-PVR, Samsung 500GB, Image in Flash&USB NabiloBH-0.12/Wavefrontier T90, PMSE 17/8, 4x Smart Titanium Quatro TQX 0,2db LNB Astra/Hotbird/Astra2/Astra3

DM7000S-DM800HD-PVR

Geplaatst:

ook ik heb dat probleem, ben de hele dag al aan het kl**en

volgens mij is het gekomen na een update met dreamupdate, mischien is er wat met die key's, verder werkt alles prima maar die AU wil niet.

Geplaatst:

jongens ze zijn gewoon van keys verandert dus ff zoeken.....

groetjes

Geplaatst:
Citaat:
jongens ze zijn gewoon van keys verandert dus ff zoeken.....
groetjes

Bedankt voor je reactie, ik weet dat ze elke dag van keys veranderen, ook weet ik de keys te vinden en waar ik ze kwijt moet, in de SoftCam. Maar waar haalt de AU de keys vandaan, en die moeten toch via de sat automatisch in diverse bestandjes geupload worden?? Dat automatische werkt nu niet meer, terwijl er genoeg images zijn waarin het wel zou moeten werken.....

Iemand nog een idee???

Thanks

Dreambox 8000HD-PVR, Samsung 500GB, Image in Flash&USB NabiloBH-0.12/Wavefrontier T90, PMSE 17/8, 4x Smart Titanium Quatro TQX 0,2db LNB Astra/Hotbird/Astra2/Astra3

DM7000S-DM800HD-PVR

Geplaatst:

Ik las dit op een ander forum:

"All Nagra Prov (means Polsat,D+ & Cabo) changed EMM. No more AU with old EMUs. At present time only newcamd-tng5 is only EMU which is capable to make AU for it".

Misschien is hiermee mijn vraag beantwoord

Camar.

DM7000S-DM800HD-PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen