Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Ik heb een seca kaart van canal digitaal, waarvoor ik servicekosten betaal voor het set-top pakket (ofzo, in ieder geval de niet betaal kanalen) Daarop heb ik een half jaar geleden een beetje geexperimenteerd (pbm veranderd, csd toegevoegd), maar sindsdien niets meer veranderd (canal digitaal mk's en ppua ben ik nooit aangekomen). Nu komen die nieuwe keys gelukkig nog wel binnen (maart is er bij), maar sinds ongeveer een maand gaat het beeld op mijn pioneer na een paar seconden op zwart.<p>Weet iemand wat dat voor een aanval kan zijn, en wat ik daartegen kan doen?<p>alvast bedankt, Olaf
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Ja dat klopt, en je moet er voor zorgen dat je PBM geldig is, dus niet Xzone na 22:00 en Xzone 24 uur p dag aan, want dat is niet logisch. Greetz Bas
Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 Bedankt, het probleem was inderdaad die toegevoegde providers. Weet iemand met welke verschillende idents C+ deze aanvallen uitzend? Ident 04 heeft bij mij problemen gegeven, maar Taquila (ident 0C) loopt wel op eenzelfde MOSC, zonder dat het beeld op zwart gaat.<p>groeten, Olaf
Aanbevolen berichten