Gast Geplaatst: 1 maart 2004 Geplaatst: 1 maart 2004 Hi Vraagje ik kan op het moment TV kijken en radio luisteren via mijn PC, en daar ben ik dik tevreden over. Ik heb alleen het gevoel dat er nog veel meer mogelijk is met de skystar 2 maar ik weet niet wat, laat staan hoe. Zo wat kan ik nog meer doen met de skystar 2? Amigob,
wammeswaggel Geplaatst: 1 maart 2004 Geplaatst: 1 maart 2004 Je kunt er ook mee internetten via de satelliet(passief). Googel maar eens met sat@once. Wel oppassen met wat je binnenhaalt, het kan vol zitten met virussen en aanverwante rotzooi. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 1 maart 2004 Geplaatst: 1 maart 2004 Lol je kan er mee dus i-netten op bepaalde site's zonder gebruik te maken van je modem. Best wel geinig.
spirit_rules Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Citaat: Lol je kan er mee dus i-netten op bepaalde site's zonder gebruik te maken van je modem. Best wel geinig. Downloaden gaat via sat en upstream via modem of lan. of je sat moet up en down hebben [color:"blue"] Spirit_rules [/color] [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
wammeswaggel Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 In het geval van sat@once kun je alleen maar ontvangen. Via een soort stemming kun je je voorkeur uitspreken welke sites je graag wilt zien(democratisch!). Je hoeft er geen internet voor te hebben, maar dan kun je dus ook je voorkeur niet aangeven. Ook kun je met je satkaartje aan snooping doen. Zie hiervoor de site van Dr.Dish. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen