Ga naar inhoud

Mute button heeft een eigen leven??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik op dit moment dit laatste relesse van Ronaldd (emu_rel107_4_040222a) en constateer dat de mute button (op de rc) een eigen leventje leidt ..

- Zodra ik een opgenomen film afspeel betekent de toets : freeze (oftewel pauze ...)

- Wanneer ik de mute toets indruk werkt deze bij 'normaal' tv kijken tot het moment dat ik naar een andere zender ga ... ?

Ra ra ...

Ik weet niet of dit aan Enigma of aan de Ronaldd versie ligt (ben erg tevreden over de Ronaldd versie ! super gedaan hoor Ronald! dus waarom een 'normale' release draaien..)?

Iemand anders deze ervaring en (indien niet) hoe kan ik het oplossen ...

Groet,

JT

Dreambox (met blauw display van eerste serie), 120 Gb Maxtor, Rotor, Axas-module

Geplaatst:

Er is al eerder een discussie geweest over de mute button. SInds versie 107_3 van Dream hebben ze een bug opgelost. Als je namelijk in versie voor 107_3 tijdens het afspelen van een film even op mute drukte en daarna nog een keer (je hebt dan weer geluid) dan liepen beel den geluid niet meer synchroon. Dream heeft hiervoor een beetje vreemde oplossing gekozen. Mute is nu gewoon pauze geworden. Het is inderdaad stil. Maar het beeld ook meteen. Misschien in een latere versie komt de normale functie weer terug.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen