Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Waarom kan ik een goldcard wel programmeren maar een orgineel anal- kaartje niet? Ik wil dat ding ook "opwaarderen", dat scheelt me weer een tientje voor een goldcard
EasySat Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Als jij toch een origineel kaartje hebt met abonnement, dan wordt dat kaartje automatisch opgewaardeerd.
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Ik HAD wel een abo maar dat heb ik opgezegd. Ze hebben mij nooit gevraagd om mijn kaartje in te leveren dus nu is 'ie van mij... Kan ik er nog wat mee of is het een mooie boekenlegger?
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 ja ech wel. kijk ff bij duwgati onder MKF daar staat hoe je m kan bewerken. als je aan een geldige mk01 en ppua kan komen en die erop zet heb je weer maanden kijk plezier. mVg
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Mijn programmertje werkt helaas alleen met Gold140. Ik heb ook geen idee welk merk progger dit is. Wanneer iemand er een gooi naar wil doen PM me dan je email adres even dan stuur ik je een foto van het ding.
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Hoe kom ik er achter wat er met mijn proggertje gedaan kan worden Is er een site waarop ik kan zien wat ik heb gekocht? De progger komt trouwens uit het satelite magazine...
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Ik vrees dat je alleen een golgprogger hebt en die is alleen geschikt om pic,s te programeren wat je nodig hebt is een vp20 of een mastera 2 of een mastercrd2 ,kost een paar centen maar dan kan je ook iets.
Aanbevolen berichten