Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Weet iemand of de Braziliaanse zender TV Globo Internacional ook met de Dreambox ontvangen kan worden, of alleen zoals hun eigen website vermeld met een speciale OCTAL (?) receiver?
Argentina Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Als jouw schotel naar 30 graden west kan kijken dan doet de Dreambox met de juiste software de rest. Groeten, Argentina
Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Dus zelfs als zij op hun website zeggen dat een speciale officiele OCTAL receiver de enige manier is, kan de Dreambox TOCH ontvangen?
Argentina Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 De kreet "Octal" zegt mij niets. TV Globo zend in Nagravision uit. Op dit moment zijn er nog hobbymogelijkheden om dit te bekijken. Ik zap er zelf dagelijks langs. In de loop van dit jaar zal je een abo moeten nemen omdat ze overgaan op de Aladinversie van Nagravision. Kaarten hiervoor zijn gewoon legaal te verkrijgen bij dealers in Nederland.
Victor Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Hehe, Octal is huidige merk ontvanger die tv cabo aan haar klanten verschaft. Klote dingen zijn het en ze gaan om de haverklap stuk. Natuurlijk staat op de site dat je alleen de octal kan gebruiken, legaal dan. Maar die zender wordt in nagra uitgezonden en daar heeft de dreambox en vele andere hardware geen moeite mee. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Hehehe, sorry ik ben echt een leek, maar als Globo al op een legaal abbo over zou gaan, dan kan de Dreambox dat wel gewoon aan? Ik heb zelf niet zo'n problemen met een abbo maar wel met een specifieke receiver waar ik naderhand niets meer aan heb. Dus abbo + dreambox is prima, ALS het maar werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen