Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Heb het volgende probleem. Met een OSLINK deze soft erin gezet en werkt aanvankelijk prima. Na verloop van tijd gaan zenders op zwart. B.V MTV Als ik ni op de +toets druk, daarna op de menu toets, dan op optie 1 PMT ECM PID SCAN en druk dan op viaces heb ik weer beeld. na verloop van tijd springt dit naar seca en is het beeld weg. opnieuw de procedure doorlopen geeft weer beeld. hoe kan ik dit vastzetten zodat hij de viaces instellingen vast houdt? MJ
bundy6073 Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Nadat je de pidscan gedaan heb bij alle kanalen zodat je weer beeld heb ,dan moet je de ontvanger even op standbij drukken zodat alle instellingen worden opgeslagen. Succes bundy Dreambox 7020 Dreambox 800 HD Phillips dsx 6073/03
Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Dat had ik al gedaan maar het probleem komt op enig moment weer terug. Helaas. Bedankt voor de genomen moeite. MJ
Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Als je er een origineel seca kaartje in hebt dan kan hij auto naar seca schakelen, druk op + teken, dan op menuknop, dan op 5 (opties 1) daar moet bij 3 (auto) uit staan, als er seca staat dan schakeld hij naar seca en op andere kanalen die niet seca zijn naar de desbetreffende codering. Tweede optie: druk op + teken, dan op menuknop, dan op 6 (opties 2) dan kan je bij 5 EMM seca instellen "uit" of UA/SA of SA, als je "uit" selecteerd dan doet hij geen seca update op je kaartje, bij de twee andere opties wel alleen weet ik nog niet wat het verschil is tussen UA/SA en SA ? Misschien weet iemand op dit board het ? Als je dus geen seca abo hebt moet alles uit staan !!! Als je wel een seac kaart er in hebt dan moet bij Auto (zie boven) seca staan. en bij EMM seca "UA/SA. Lex
hanb Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Heb zojuist de software geladen, maar ik heb geen beeld op de C+ kanalen. Ik heb een abonnement geldig to 30-4. Heb bovenstaande settings uitgeprobeerd, maar zie geen beeld. Ik heb de 512 flash geupdated met downloader. ik neem aan dat alle keys daar goed zijn. Hoe kan ik dat controleren? Ook diverse andere zenders, die ik met zibi wel had mis ik nu. bv neun live. Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 zit hem toch in de instellingen menus. Gisteren hier met C+ abo wel beeld met deze software. MJ
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Ik zou toch maar eens bellen met C+ ik denk dat je abo niet werkt, hier met dezelfde firmware geen probleem op C+.
hanb Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Lijkt me vreemd, aangezien de kaart goed werkte in de oude zibi8 firmware die er hiervoor inzat. het moet dus instellingen zijn, maar wat? Nog ideeen? Kan het nu even niet proberen aangezien ik op vakantie ben tot zaterdag en ik de decoder niet mee heb genomen. Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Ik kan het ook niet proberen daar de ontvanger bij iemand anders staat. Ik meen in het volgende menu + toets,menu toets,1, optie 6 daar kun je in een van de opties op kaart zetten ik dacht uit mijn hoofd 3,4 of 5 dan zou de kaart het moeten dien. MJ
hanb Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Probleem gedeeltelijk opgelost. C+ werkt nu, ik had de verkeerde kaart er in. Na het goed zetten van de kenmerken werkt alles. Alleen de muklti ero kanalen zijn niet aanwezig. Ik zie op het beeld een gestyleerde roze schotel. Is dat het zelfde als het rode blokje in de zibi? Ik heb geprobeerd de kanalen te vinden op lyngsat.com, maar kan ze niet eens vinden daar. Wie weet de werkende pid's, transponder etc? Waar staat die info in lyngsat? Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen