Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 Heb een kabeldecoder en had ook last van de attacks. Met Angel file geen probleem meer. Heb gezien dat seca op plaats 1 staat,fake op 2 en de gewenste provider op plaats 3,in mijn geval prov 0014 canal+ Vl. Dus mensen,als je de Angel files gebruikt eerst effe kijken of uw gewenste provider na de fake key komt.<p>!!! Nu heb ik ook nog een vraagje!!! Heb hetzelfde probleem met mijn originele kaart. Wat kan ik bij die doen om weer beeld te krijgen. Ik weet dat de originele niet graag heeft dat je providers toevoegd,omdat hij naar het aantal kijkt,dus kan ik hier geen fake provider bijvoegen. De BMP staat weer op het basispakket en niet gelockt,maar ZONDER resultaat.<p>Wie weet raad voor een originele Philips decoder en originele Canal+ kaart? Hopelijk gaat het vanzelf over,is nogal gebeurd dat ze wat wouden doen tegen illegale kaartjes en dat de originel uitvielen. Weet heeft er dus een oplossing voor de originele MOSC kaart ???<p>Alvast Bedankt, Jacko from Belgium <p>[ 16-02-2002: Bericht gewijzigd door: jacko ]</p>
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 ambetant hé!! kheb ier ook 2 originele kaartjes liggen en tlukt mij ook niet. kheb ook al vanalles geprobeerd.
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 waarom werken die orginele kaartjes niet meer? Wat heb je verandert?<p>Henri.
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 niets veranderd en toch smijt c+ de originele kaarten eruit
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 lees de kaart eens uit met MKF 4.3 en kijk eens of de datum bij de seca provider niet veranderd is, deze staat normaal op 00/00/1990, indien dit niet zo met je deze terug zetten op deze datum. ik had er een andere datum opstaan en in een originele decoder (philips) geen beeld op C+ wel op een aston module in de echostar. De datum heb ik gewijzigd met het programma secarl. Nu werkt alles terug normaal.
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 welke datum??? de activatiedatum of de verval datum??
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 bij de card layout staat seca "expiry date" die moet op 00/00/1990 staan. (Eerst op "get card info" drukken en je krijgt dan je providers. In dit geval de seca provider en canaaldigitaal provider.)
Gast Geplaatst: 17 februari 2002 Geplaatst: 17 februari 2002 Staat hier ook op 0/0/1990 en heb geen problemen gehad met de originele kaart. Wel met Funkaartje.
Gast Geplaatst: 17 februari 2002 Geplaatst: 17 februari 2002 cornholio, moet je'm ff hex 00 00 invoeren (met mkf4.3 naast de kalender)
Gast Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 hebben jullie toevallig meerdere providers toegevoegt want dan is je mosc ook gelijk vatbaar voor atacks wis je de toegevoegde providers en je heb weer beeld
Aanbevolen berichten