sinto Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 er is een nieuwe test image uit van jirka 2902. hispa en anderen zoude open zijn. heb geen beschrijving van wat er veranderd is. alleen dit. Neues SF-Image Es ist ein New-Experimantal-Image mit 107.4 Kernel, Newcamd-Tng5 und Scam (kein Free X-TV) Auszug aus dem Thread Polsat und Hispasat laufen tatsächlich, und sah so aus als würde das neue Newcamd tng5 auch AU für Nagra machen. bron:dreambox image. sinto's rule.....fun for everyone...
Vl29 Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 DREAMUPDATE werkt niet erg snel met deze beta-img..maar hij is ongelooflijk snel qua zappen met de seca2 kaart embedded en de newcam emu Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Vl29 Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 ook het installeren van addon-s plugins verloopt niet 100% nog maar even wachten op de finalversie dus.. Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Ben erg te spreken over deze img schakelt zelf naar de juiste emu zonder maar iets in te stellen conax en nagra (hispasat) gaan open. Heb alleen een vraag. Hoe werkt deze "dreamfash - image administrator" krijg in geen mogelijkheid een andere image te zien op mijn usb stick. Ik doe en heb alles gedaan volgens de beschrijving van de dreamflash 1.3b, maar noppes? Kan iemand mij dit eens uitleggen ben ik iets vergeten ofzo? Bij de image van ronaldd was het dat je een dir aan moest maken op je usb met de naam image_root en daar de image in moet zetten. Bij deze is het me niet erg duidelijk.
hels Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Kijk maar waar Joske zijn settings files neerzet ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen