Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Hallo, Ik probeer via bovengenoemde kaart/software een vhs film naar dvd te kopeeren. Echter loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Weet iemand een oplossing ? Bij voorbaat dank.
Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Ja, ik schrijf inderdaar naar een 2e (grotere)schijf. Hoezoo, zit daar het probleem ?
marco24 Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 vertel eens verder wat over je systeem heb je een video bewerkingskaart??? realtime in mpeg omzetten via videokaart geluid gaat dat via de geluidskaart en dan heb je zoiets snel gebruik eens virtual dub om te capturen daar zit een optie in om het geluid synchroon te laten lopen met het beeld even omzetten met cce of tmpgenc en branden met tmpgauthor of mpeg open in dvd workshop wekt bij mij prima zelf heb ik een tijd met pinnacle studio8.xx gewerkt het ene probleem na het andere de ene svcd dvd speelt hier wel en bij mijn ouders niet een update van pinacle en bij mij is het weer k*t het is gewoon nooit af die software dus als je een svcd of dvd wilt hebben die overal speelt ... gebruik dan vooral geen pinacle software is mijn ervaring
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Marco, Bedankt voor je reactie. Ik heb een Pinnacle Studio de luxe kaart. Verder zal ik op zoek gaan naar de door jouw genoemde software en jullie informeren over de resultaten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen