lightman Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Probeer de libc.so.6 te vervangen om drtic 1.6 onder rronald te laten werken. Bij het verwijderen krijg ik melding is systeem en readonly bestand. Is dit met een commando te verwijderen. W ------------------------------------- hit any user to continue......
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 bestanden die niet in /var/ staan kun je niet verwijderen. Die zijn partitie is namelijk readonly gemount.
rai Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Ja dat kan. In de Ronaldd image moet je dan de nieuwe libc.so.6 in /var/lib zetten. Als deze folder niet bestaat kan je die aanmaken met mkdir. Maar kans is groot dat de libc.so.6 te groot is (die van mij is ruim 1.1 Mb). Als je een USB stick hebt dan kan je die file ergens in een folder op de stick zetten. Vervolgens ga je naar /var/lib en tik je in: ln -s /plek van je nieuwe dir/libc.so.6 libc.so.6 . Hierna rebooten en vervolgens zou het moeten werken. Bij mij werkt op deze manier DRTIC en TUXMAIL.
lightman Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Geplaatst: 2 maart 2004 Dank je . Precies wat ik zocht. W ------------------------------------- hit any user to continue......
lightman Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Geplaatst: 2 maart 2004 @Rai Drtic loopt nu maar kun je ook apache starten. Overigens is mijn libc.so.6 maar 700k groot. Kan ik jouw libc ergens vandaan downloaden ? Thanks W ------------------------------------- hit any user to continue......
rai Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 ALs het goed is moet hij nu als bestand aan dit bericht hangen. 539385-libc.so.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen