Ga naar inhoud

Dream VCR en Ronald emu_rel107_4_04022

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

kan iemand mij vertellen waarom alles wat in in programmeer met DreamVCR niet werkt op Ronald emu_rel107_4_040222?

Met Radegast werkte het nog prima.

mzl

Geplaatst:

Kan je iets duidelijker zijn? Wat werkt er bij jou niet?

Peter

Geplaatst:

Sorry, ik ben idd niet echt duidelijk:

ik kan wel een programmering maken, en ik zie hem dan ook wel ik de lijst staan als ik in het "recording" menu van de DB kijk. Maar hij neemt niet op.

Als ik die recording selecteer met de afstandsbediening, vervolgens niks verander, maar wel opnieuw op uitvoeren (groene knop) doe. Dan pakt hij de recording wel.

Misschien iets met een refresh commando?

Geplaatst:

Kan je eens een opname plannen met DreamVCR en als deze vervolgens niet start mij de files timer.epl en timer.log uit de directory /var/tuxbox/config/enigma eens sturen op peter@dreamvcr.com Dan kan ik wellicht zien wat er mis gaat

Peter

Geplaatst:

zijn er trouwens nog meer personen die hier problemen mee hebben?

Geplaatst:

Ik weet het van nog 2 andere personen, van 1 logs gehad en daar stopte enigma ermee op het tijd dat de opname moest starten, zou een HD spinup probleem oid kunnen zijn.

Peter

Geplaatst:

nee, dat lijkt mij niet, want normaal schakelt de DB al eerder over op het betreffende kanaal en gaat dan pas na een paar minuten opnemen. HDD spinup probleem lijkt mij niet van toepassing.

Geplaatst:

Hij start inderdaad eerder op. De log die ik tot nu toe heb laat wel zien dat enigma ermee kapt cq crashed op het moment dat de opname moet starten. Ik weet dat enigma nog wel eens raar kan doen op het moment dat /hdd/movies niet beschikbaar is. Nog geen andere logs om te analyseren helaas.

Peter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen