Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb verschillende dingen geprobeerd op mijn breedbeeld samsung tv, maar krijg nog steeds de beeld uitsnede niet optimaal. Teletekst verschild elke keer weer na het aanzetten van de box en tv. bij het aanpassen van de tekst (boven zichtbaar maken) verdwijnt het onderste gedeelte weer.

Ook wordt het normale beeld veel te veel naar links gezet, zodat de eerste letters van de ondertiteling niet worden weergegeven. Is dit ergen in te stellen? Draai met ronald 28-12.

Geplaatst:

Wanneer je in TT mode staat druk dan even op de dream toets daar kan je van alles mee instellen

O ja en kijk eens wat er gebeurd als je op toets volume + en - drukt

Geplaatst:

weet ik maar de instellingen, bvb 1/3 verkleinen, werkt een aantal bij mij niet.

en bij de beelduitsnede van de normale tv mis ik een behoorlijk stuk links

Geplaatst:

Dan weet ik het verder ook niet misschien iemand anders?

Ik heb zelf een breedbeeld TV Phlips.

Geen problemen.

Draai alleen met Rudream.

Maar mag niks uitmaken de TT module moet zetzelfde zijn

Geplaatst:

Denk dat je wat vergeten bent in te stellen. EN wel het volgende: Druk DREAM, ga naar Set Up, System Settings, OSD Settings en kies voor TuxText position. Als je nu op de groene toets drukt en vervolgens op de linkse pijl naast de OK dan zie je na een tijdje een "witte haak" in de rechter onderkant verschijnen. Zorg dat deze haak precies in de rechter onderkant van je scherm past. Met de up toest kan je hem naar boven schijven. Druk je nu op de rode toets dan kan je de linkerboven hoek aangeven. Vervolgens op OK en het zou nu wel moeten passen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen