Ga naar inhoud


Geen update van de Canal+ kaart


KRED

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een topfield 5000 met firmware van 12 februari, een aston dual cam met software versie 2.00.

Nu heb ik vandaag gekeken of ik mijn update signaal al heb gehad nee dus. Nu weet ik zeker dat ik de vorige update met mijn aston dual cam module wel gehad heb, deze had alleen nog niet de versie 2.0. Mijn topfield had ook de nieuwste firmware nog niet.

 

Ik heb nu de oude aston cam module v1.5 er 5 minuten in gehad, en de datum staat nu op 30-4-04.

Hebben nog meer mensen deze problemen. En waar zou dit aan liggen ??? de firmware van de topfield of misschien de firmware van de dual aston cam.

 

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik ben in het bezit van een topfield 5000 met firmware van 12 februari, een aston dual cam met software versie 2.00.
Nu heb ik vandaag gekeken of ik mijn update signaal al heb gehad nee dus. Nu weet ik zeker dat ik de vorige update met mijn aston dual cam module wel gehad heb, deze had alleen nog niet de versie 2.0. Mijn topfield had ook de nieuwste firmware nog niet.

Ik heb nu de oude aston cam module v1.5 er 5 minuten in gehad, en de datum staat nu op 30-4-04.
Hebben nog meer mensen deze problemen. En waar zou dit aan liggen ??? de firmware van de topfield of misschien de firmware van de dual aston cam.

Eddy


ik heb met een 4000 met 5 jan fw en een aston dual met 2.0
de nieuwe kes wel binnen gehad, dus zal bij jouw wel aan de topfield fw liggen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde fenomeen met een Topfield 4000 en MNM module. Het is nog nooit goed gegaan en begon de eerste keer op nieuwjaarsdag, geen beeld, maar ook geen helpdesk. Zoiets begrijp ik niet, het moet bij Canal toch onderhand wel doorgedrongen zijn dat de updates niet vlekkeloos gaan (gezien de lange wachttijden), dus op het moment dat de codes vervangen worden ook de helpdesk bemannen. De codes een dag later updaten dan op een feestdag, zou ook een goede mogelijkheid zijn. Ik vind dit een voorbeeld van bar slechte service. Je betaald netjes je abonnement, maar buiten je schuld wordt je wel met extra kosten geconfronteerd die mijns inzien z.s.m. kosteloos verholpen moeten worden. Afgelopen maandag weer geen beeld, ik ben bang dat het symptomatisch begint te worden en dat ik me om de twee maanden in de dure wachtrij bij de helpdesk kan melden. De tv staat vrijwel elke dag geruime tijd aan op een kanaal waar de updates op verzonden worden, dus dat kan het probleem niet zijn dat de codes niet automatisch aangepast worden. Handmatig kan het wel, want na opbellen is er na zo'n 20 minuten wachten ineens weer beeld. Ik vraag me af wat het verschil is tussen hun handmatige update en de automatische, of zou het kunnen zijn dat mijn codes in het geheel niet meegezonden worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het probleem ook met mijn TF5000+MM.

CI module in de andere slot gedaan, kaartje eruit en erin en binnen een paar minuten een update.

Misschien helpt het. S6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...