Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 hoi, eerst en vooral gegroet aan al de mensen hier op dit board,ik zou graag draaibaar gaan,wat zouden jullie mij aanraden: ontvanger,motor enz. Is er eventueel iemand bereid om mij een beetje op de goede weg te helpen,ben woonachtig in belgie,oost-vl. bij voorbaat dank.
U96 Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Hebt u al een ontvanger / schotel op dit moment of begint u vanaf nul ? Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Ome Merde Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 klik hier eens en voor de rest kan ik je alleen maar aanraden veel te lezen en te zoeken naar het antwoord op je evt. aanwezige vragen middels de zoekfunctie van sat4all. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 hoi, ja ik heb reeds geruime tijd een strong,met een monoblock op astra en hotbird,maar sinds een drietal weken heeft mijn monoblock de geest gegeven.En daardoor ben ik op het idee gekomen om draaibaar te gaan aangezien ik toch in kosten kom ivb met lnb,eventueel strong verkopen en nieuwe ontvanger aanschaffen, daarvoor dat ik een beetje info vraag ivb met ontvanger en motor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen