Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een beginner op sat gebied en ik heb volgens mij nog zo'n antieke ontvanger waar je alleen de nederlandse zenders mee kan krijgen.(zitten nog net geen buizenlampen meer in)

hoog tijd voor een nieuwe dus.

ik zou graag een ontvanger willen die het mogelijk maakt om naar gecodeerde zenders te kijken en verder simpel in gebruik is

nou hoor ik heel veel over de dreambox maar al die termen dat zegt me allemaal niks

voor ik het vergeet het zou ook leuk zijn als ik op een tv naar de ene zender kan kijken terwijl mijn zoontje naar de andere kan kijken op zijn kamer.

is dit uberhaupt mogelijk?

hellup!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Ga eerst maar eens in forum neuzen hier want deze vraag is al heel vaak gesteld.

Citaat:
voor ik het vergeet het zou ook leuk zijn als ik op een tv naar de ene zender kan kijken terwijl mijn zoontje naar de andere kan kijken op zijn kamer. is dit uberhaupt mogelijk?

Nee, zover ik weet is met 1 satellietontvanger twee verschillende netten bekijken nog niet mogelijk met de bestaande twintuners.

Citaat:
ik zou graag een ontvanger willen die het mogelijk maakt om naar gecodeerde zenders te kijken en verder simpel in gebruik is

Er zijn voldoende ontvangers waar je een CAM in kunt stoppen die diverse coderingen aan kan.

Ook bij de aanschaf van een cam heb je diverse keuzes.

Ook kun je kiezen voor ontvangers die softwarematig de diverse coderingen aankunnen. De Dreambox kan dat maar een Dreambox is niet eenvoudig in gebruik.

Geplaatst:

Met pace puma kun je met één abonnement op 2 tvs twee verschillende programma´s bekijken. Wel betekent dit niettemin 2 kabels en n twinblock of 2 losse lnb´s.

Voor ongeveer hetzelfde geld kun je ook bv 2 Digit-all world sft2000 kopen. Deze zijn erg flexibel in gebruik

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen