Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Bij uploaden van een zenderlijst lukt het niet om de satellite.xml te uploaden, krijg de volgende melding; cannot upload file "satellites.xml' wanneer ik connectie test; CONNECTION OK SATELLITES ERROR CHECKING SERVICES OK Wat te doen, heb wel een s*.xml bestand in me directory
JAL Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Ga bij windows naar start en dan uitvoeren en zet daar in regsvr32 /u midas.dll en druk op enter
Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Heb ik geprobeerd maar krijg dan de melding; Het in het geheugen laden van de bibliotheek (midas.dll) is mislukt. Kan opgegeven module niet vinden.
JAL Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 heb je het bestand midas.dll in windows\system of system32 gezet en dan het vorege uitvoeren
Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 heb het bestand in beide directory's gezet. (windows/system en windows/system32) maar update via dreamset gaat nog steeds niet.
JAL Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Citaat: Ga bij windows naar start en dan uitvoeren en zet daar in regsvr32 /u midas.dll en druk op enter en heb je toen dit weer gedaan
Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 ja heb ik gedaan, ik gebruik Dreamset 1.4.5, met DReamset 1.7.3 krijg ik geen connectie met me DB
JAL Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 kijk hier eens als daar nog wat staat en anders stuur lama eens een mail met jou problemen.
JAL Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Ik had in het begin ook de problemen met dream.edit 1.73 dat ie het niet deed heb toen de handelingen uitgevoert die zijn beschreven hier kon toen wel lijst er op zetten en niet er af halen heb toen nieuwe inage er op gezet toen ale handelingen weer uit gevoert en deed het toen weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen