bangkok Geplaatst: 23 maart 2002 Geplaatst: 23 maart 2002 nieuwe versie van mkf 4.4 ,weet iemand al welke de verschillen zijn?? gr bangkok
Kcplus Geplaatst: 23 maart 2002 Geplaatst: 23 maart 2002 Moet 'm nog testen, maar dit zegt de read_me_first.txt: Build 177 Found and corrected bug which was causing delay errors in MaxProvider extraction. Build 176 Yet again few internal changes to improve reliability. Build 174 I changed number of things to (hopefully!) improve reliability and added couple of things to make things easier. Notably: "SuperEncrypt" in 'Tools' and new Log Window which should now allow for proper coping (I hope that this time it will scroll all right... it does on my XP system) Zou dus stabieler moeten zijn........... Let op: 't is wel een Beta-versie.......... ......alle orde komt voort uit chaos......
Duwgati Geplaatst: 23 maart 2002 Geplaatst: 23 maart 2002 Momenteel zitten we aan versie 4.4.244 en dit is een vrijwel definitieve versie. Als er geen bugs meer ontdekt worden, zal versie 4.4 hiermee officieel gereleased worden. Mogelijk al zondag of maandag. Je vind 'm dan uiteraard op mijn site. Voor de nieuwsgierigen, ik heb de beta-release historie als een gezipt word document in de up- en downloads geplaatst. Het is wel in het engels. En ik kan jullie verzekeren, het is bloedsnel en erg fraai geworden. Vooral de scripting funktie.
Gast Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Werkt ook met v 6.x kaarten, gisteren avond een cloon gemaakt van een v 6.x kaart, gaat perfect. M.vr.gr. noud
Duwgati Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Heb vanmorgen nog een mogelijke bug gevonden waar nu aan gewerkt wordt. Dat betekent dus uitzoeken of het een probleem is of niet. Jammer dat nu de definitieve versie al zo goed als klaar is, er toch een beta tester het nodig heeft gevonden om een beta release te publiceren. Enfin, je kunt aan mijn release notes zien wat er sindsdien nog allemaal veranderd is.
Duwgati Geplaatst: 25 maart 2002 Geplaatst: 25 maart 2002 release 248 wordt nu aan de laatste test onderworpen. Vannavond of vannacht wordt er een (definitieve) complete rebuild gedaan. Dus vannacht of morgenvroeg wordt ie gereleased via mijn site. Er van uitgaande uiteraard dat er geen problemen meer worden gevonden. Groeten
Aanbevolen berichten