Gast Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Ik heb een probleem met C+ R & B, 16/9 Cinecinema en ned 1,2 & 3, wat betreft de rest kan ik alles ontvangen. Ik heb alles al gecontroleerd. Nieuwe LNB geplaatst, schotel opnieuw uitgericht, bijna 4. Ik kan ook alles ontvangen behalve deze serie zenders, het enige wat ik af en toe krijg is hakkelend beeld zonder geluid. Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat ik deze zenders niet kan ontvangen en de overige serie wel zoals De K's, Tequila's en RTL4,5 enz. enz. Ik heb een flips DSX7071 gepatched naar v.7
Gast Geplaatst: 25 maart 2002 Geplaatst: 25 maart 2002 probeer de pbm es te veranderen naar 00 .. 01 5E
Gast Geplaatst: 25 maart 2002 Geplaatst: 25 maart 2002 Aangezien je een nieuwe LNB geplaatst hebt, is die wel een graag iets gedraaid, of te ver gedraaid? Hierdoor klopt de polarisatie neit en kun je enkele zenders niet goed ontvangen. Ik zelf hebdit juist andersom gehad. Ik kon RTL 4 & 5 niet goed ontvangen. Door de LNB iets te draaien ging alles goed. Greetingz Olaf
Aanbevolen berichten